facebook

  • kadra.jpg

DOBRY LEKTOR TO PODSTAWA. WIEMY O TYM.

Nieprawdą jest, że nauczanie dzieci lub grup na początkowych poziomach zaawansowania nie wymaga wysokich kwalifikacji. To poważny błąd w myśleniu.  Nawyki językowe zaszczepione od początku pozostają na długo. Złych przyzwyczajeń trudno się pozbyć, zwłaszcza u dzieci, które chłoną wiedzę niczym gąbka. Każdy poziom zaawansowania wymaga fachowego lektora.

Dlatego, zapisując siebie lub swoje dziecko na kurs językowy, warto zrobić rozeznanie, porównać oferty szkół w okolicy i dowiedzieć się kim są lektorzy, jakie mają kwalifikacje i kto prowadzi nadzór nad zajęciami.


KATARZYNA JANDA - właściciel i dyrektor metodyczny szkoły - dyplomowany anglista, mgr filologii angielskiej UMCS Lublin (1998r.), dyplomowany tłumacz języka angielskiego, wykładowca szkoły wyższej z kilkunastoletnim stażem; specjalista w nauczaniu osób dorosłych, w tym pracowników firm i instytucji; doświadczenie w prowadzeniu kursów egzaminacyjnych i maturalnych; egzaminator studium doktoranckiego Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa; dyplomowany nauczyciel Business English (Further Certificate for Teachers of Business English, LCCI); absolwentka studiów podyplomowych UMCS w zakresie tłumaczeń specjalistycznych i poświadczonych; ukończone dodatkowe szkolenia w kraju i za granicą;  współpraca z wydawnictwem Pearson w zakresie prowadzenia prezentacji i szkoleń dla nauczycieli.

Do zajęć podchodzę w sposób elastyczny- cały czas mam w głowie pytanie: Co słuchacze z nich wyniosą? Najlepsze pomysły przychodzą mi do głowy w trakcie zajęć, w odpowiedzi na potrzeby uczestników. Moje motto to: profesjonalizm i kreatywność
 
A oto niektórzy z lektorów dotychczas z nami współpracujący:

JOANNA GRĄDZIEL - Jest równie nieprzewidywalna w życiu jak na zdjęciach. Ukończyła filologię rosyjsko- angielską na UR w Rzeszowie oraz studia uzupełniające magisterskie w zakresie filologii angielskiej na KULu. Pracuje z młodzieżą o różnym stopniu zdolności i ma bogate doświadczenie w nauczaniu różnych grup wiekowych. Poza tym spędza czas aktywnie i nie znosi nudy. Uwielbia zwierzęta (z wzajemnością). Pozajęzykowe hobby jakim jest psychologia  wdraża na zajęcia. Stara się rozbudzić pasję językową u naszych słuchaczy  analizując z nimi muzykę współczesną.





ANNA PIESIO - mgr Iberystyki UMCS - ?Hola! Nazywam się Ania. Jestem absolwentką Iberystyki na UMCS-ie. Języka hiszpańskiego uczę od 4 lat, a od zeszłego roku prowadzę zajęcia w Centrum Języków Obcych The Best. Uwielbiam poznawać zwyczaje, tradycje, smaki, kolory, zapachy Hiszpanii i Portugalii. Najchętniej czyniłabym to poprzez podróże, ale ponieważ nie zawsze jest to możliwe w wolnym czasie oglądam hiszpańską telewizję, czytam hiszpańskie dzienniki czy też słucham hiszpańskiej muzyki. Jako że wśród moich zainteresowań znajduje się kultura krajów  iberyjskich, dlatego jej elementy staram się włączać do nauki języka. Moim celem jest przekazywanie wiedzy w sposób, jak najbardziej przystępny, skuteczny i ciekawy. Dlatego staram się, aby każde zajęcia były bogate w różnorodne formy i metody pracy. Bardzo lubię poznawać nowych ludzi i pracować z grupą, a świadomość, że kolejna osoba potrafi komunikować się w języku hiszpańskim daje mi ogromną satysfakcję. Zapraszam wszystkich do nauki tego melodyjnego języka, który jest trzecim najpowszechniej używanym językiem na świecie.


ANNA WRÓBLEWSKA  - mgr filologii angielskiej UMCS w Lublinie, absolwentka podyplomowych studiów z tłumaczeń pisemnych UAM w Poznaniu, tłumacz przysięgły języka angielskiego. Jako amerykanistka uwielbiam wszystko co związane z Ameryką: jazz, literaturę, westerny, seriale. Na moich zajęciach spodziewajcie się sporej dawki materiałów wprowadzających zagadnienia kulturowe i... słówek! Mnóstwa nowych, ciekawych słówek, bo angielski to najbogatszy pod tym względem język na świecie. Na zajęciach zarażę Was motywacją.  Zapraszam też na kursy ze specjalistycznego języka prawniczego.
Zapraszam również do mojego biura tłumaczeń: www.sworn-translator.pl


URSZULA CZERNIAK - mgr filologii romańskiej Uniwersytetu Warszawskiego. Języka francuskiego uczę od 9 lat. W nauczaniu szczególną uwagę zwracam na praktyczne zastosowanie języka stosując różnorodne metody i ćwiczenia. Uwielbiam spływy kajakowe i jazdę na rowerze. Zachęcam wszystkich do nauki tego niezwykle pięknego języka, który wbrew pozorom nie jest taki trudny!

 
I'm Michael Overton, a native speaker at the very best BEST School. I come from Lincoln, which is a small city with a huge cathedral in the heart of Robin Hood's country. I love rock and blues music, I like playing the guitar and singing (though I'm not sure if my neighbours appreciate my talent). I enjoy travelling around Poland and other countries and mixing with the natives. I know from my own experience how important (and sometimes difficult) learning foreign languages is. That's why I want to help my students improve their speaking skills and show them that English can be fun.




My name is Nicholas Hasselgreen, and I am half-English, half-Norwegian  and a native speaker of both English and Norwegian. Languages are my great passion, and I have degrees in French, Spanish, linguistics, translation and language teaching. I have also devoted a lot of my spare time to learning Polish during the last 12 years. I also love running, following football and reading books, especially books with a historical theme.





Andy Jorge Perez de Armas ? wykwalifikowany nauczyciel, obecnie pracownik naukowy instytutu naukowego; Rodowity kubańczyk, prowadzi zajęcia z języka hiszpańskiego na różnych poziomach zaawansowania; Naucza z pasją, jego zajęcia są pełne ciekawostek kulturowych; Jest szczęśliwy, że przychodząc na zajęcia może rozmawiać we własnym języku.



 
----------------------------------------------
Szkoła językowa The BEST zapewnia profesjonalną kadrę, którą stanowią wyłącznie lektorzy posiadający pełne kwalifikacje zawodowe. Są to absolwenci filologii z przygotowaniem metodycznym i pedagogicznym. Nasi lektorzy posiadają duże doświadczenie zawodowe oraz dodatkowe kwalifikacje. Są to osoby, których pasją jest nauczanie, stąd dbałość o własny rozwój zawodowy.

Od lektorów wymagamy elastycznego podejścia do naszych słuchaczy, angażowania wszystkich do aktywnej pracy na zajęciach oraz stawiania wymagań potrzebnych do osiągnięcia zamierzonych efektów. Nasi lektorzy są zobowiązani do indywidualnego traktowania słuchaczy, oceniania ich postępów oraz informowania rodziców niepełnoletnich uczniów o postępach ich dzieci.

Nawiązujemy również współpracę z lektorami anglojęzycznymi, tzw. "native speakers". Zapraszamy ich przede wszystkim do prowadzenia zajęć dodatkowych, a także w celu urozmaicenia zajęć programowych dodatkowymi konwersacjami.

Zapraszamy do współpracy kreatywnych lektorów z pasją! Prosimy o składanie CV w biurze szkoły.

Ta strona używa ciasteczek. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce. Więcej info